Tetrapak brendiranje poslovnog prostora

Internacionalna tvrtka Tetrapak iz Švedske pozvala nas je da preuredimo njihov postojeći uredski prostor u Zagrebu. Osnova projektnog zadatka bilo je unaprjeđenje osjećaja prisutnosti brenda u prostoru, ali i među zaposlenicima, optimizacija i reorganizacija radnog prostora, pozicioniranje vizualne komunikacije te općeniti ‘face lift’ cijelog ureda uz implementaciju najviših ekoloških standarda ‘green office’-a.

Izlomljeni zid s nišama za izlaganje Tetrapak proizvoda koji se proteže kroz cijeli ured pretvorili smo u osnovni element brendinga prostora te ga tretirali kao vizualnu i emotivnu poveznicu svih uredskih prostora. Pojačana je LED rasvjeta u nišama unutar centralne sobe za sastanke, a duž cijelog zida pozicionirane su predimenzionirane linije iz logotipa. Kako bi dodali osobni pristup projektu, a u isto vrijeme zadovoljili ekološke standarde, odlučili smo ne koristiti uobičajenu metodu lijepljenja naljepnica na zidnu plohu. Umjesto toga dizajneri i arhitekti iz Brigade ručno su nanijeli konture linija duž cijelog zida, a građevinari su ih ispunili pomno odabranim zidnim bojama na vodenoj bazi.

Od novih elemenata uređenja definitivno prednjači ulazni prostor koji je u potpunosti redefiniran. Nasuprot ulaza postavljen je ‘brand wall’ s karakterističnim Tetrapak linijama te citatom osnivača kompanije Rubena Rausinga koji zorno dočarava nastojanje kompanije  da uvijek teži ka novim rješenjima. Ispred brand wall-a nalazi se novo dizajnirana recepcija koja je osmišljena kao svojevrsna reinterpretacija tehnologije Tetrapak proizvoda. Sastavljena od niza prostorno izlomljenih ploha, ona u sebi sadrži logotip koji ujedno postaje i srž cijelog prostora.

tags

Poslovni prostor

client

Tetrapak

type

interijer branding

year

2011.

Damjan Geber (kreativni direktor), David Kabalin (arhitekt), Srđana Alač (dizajner)