Take Me Home pop-up prodajni koncept

Take Me Home je web dućan koji prodaje različite predmete hrvatskih dizajnera i umjetnika. Kada su odlučili prijeći iz virtualnog u fizički oblik, Brigada im je kreirala fleksibilne pop-up prodajne kutke inspirirane kovčezima prepunih stvarčicama koje kući donosimo s putovanja. Zato se izlaganje proizvoda u jednostavnim kutijama koje podsjećaju na kovčege činilo logičnim rješenjem. Kutije od šperploče dizajnirane su u tri dimenzije, tako da se mogu složiti jedna u drugu. Ovisno o prostoru u kojem se prodajni kutak nalazi, broj setova kovčega varira, pa je prilagodba bilo kakvom tipu prodajne lokacije jednostavna Take Me Home ekipa i sama je bila angažirana u realizaciji, poboljšanjem dizajna raznim retro ručkama, kopčama i detaljima.

tags

Realizacija Prodajni prostor

client

Take Me Home

type

koncept

year

2013.

Brigada / Damjan Geber (Kreativni direktor), Marina Brletić (Arhitekt)