Svježa Cromaris ribarnica!

Novo, svježe, svjetlije, transparentnije, lakše – riječi su koje opisuju novi izgled Cromarisovih ribarnica. 

Vanjski izgled osvježen je i ujednačen dodavanjem nove fasade od istegnutog aluminija, a središnji prostor prodajnog mjesta otvoren je prema ulici novim velikim izlogom. Kako bi evocirali tradicionalan način na koji se suše mreže, ispred ulaza postavljeni su drveni stupovi koji se koriste kao nosači ‘jedara’ za zaštitu od sunca.

U unutrašnjosti su korišteni izdržljivi i praktični materijali, otporni na specifične uvjete koje zahtjeva ovakav tip prodajnog prostora te nova rasvjeta prilagođena prodaji ribe. Posebno su dizajnirani svi ključni nosači informacija poput oznaka za cijene ili vrstu ribe, a zid je obložen pločicama s teksturom ribljih ljuski.

tags

Prodajni prostor Dizajn interijera

client

Cromaris

type

interijer branding

year

2016.

Brigada / Damjan Geber (kreativni direktor), Domink Cergna (voditelj projekta), Ena Tadej i Marina Brletić (arhitektice), Marko Sančanin (koordinator produkcije)

Bruketa&Žinić OM (komunikacija)