Što je bio&bio. I što je postao.

Rebranding bio&bio prodavaonica proizvod  je suradnje sa sestrinskim agencijama Brandoctor i Bruketa&Žinić OM. Naš zadatak je uključivao izradu novog koncepta bio&bio prodajnih prostora koji će i kroz sam prostor ispričati priču bio&bio brenda.

U svrhu izrade uspješnog koncepta, proveli smo detaljnu analizu tržišta organske hrane. Glavni fokus istraživanja su bile postojeće bio&bio prodavaonice u kojima smo uočili prednosti i nedostatke, na osnovu kojih se izradio novi dizajn namještaja, prostorne organizacije, te podijelila prodavaonica u tri ključne zone. Prvu zonu predstavlja prostor kozmetike s nešto skupljim proizvodima zbog čega se razlikuje od ostatka polica u prostoru. Naglasak se postigao ugrađenom pozadinskom rasvjetom polica i dodavanjem testnog stola na kojem se mogu testirati proizvodi. Druga zona je dio voća i povrća gdje betonskim pultom i načinom izlaganja proizvoda dočarao osjećaj kupovine na tržnici. Treća zona je karakteristična jer se u njoj izlažu pekarski i gotovi proizvodi koje proizvodi sam bio&bio. Ovdje je dodan visoki stol i stolice, kako bi se kupljeni proizvodi mogli konzumirati prilikom dolaska u prodavaonicu.

Koncept prati osnovna ideja da se u svim objektima osjeti prirodnost, sa svim nesavršenostima prirodnih materijala i minimalnom završnom obradom, uz lakšu dostupnost proizvoda, te punktove za informacije i savjete.

tags

Prodajni prostor Dizajn namještaja za trgovine Interijer

client

bio&bio

type

interijer koncept

year

2013.

Brigada / Damjan Geber (Kreativni direktor), Simon Morasi Piperčić (Dizajner), Marina Brletić (Arhitekt), Ivana Validžić (Marketing istraživač)

Brandoctor (Branding i dizajn vizualnog identiteta)

Bruketa&Žinić OM (Grafički dizajn)

Biovega / Žana Hinek (Voditeljica prodaje i marketinga i članica Uprave)

Domagoj Blažević (Fotograf)