Oryx rent a car

Koncept brendiranja, organizacije i dizajna interijera poslovnice u Vukovarskoj ulici u Zagrebu produkt je direktne interpretacije novih vizualnih standarda i brend imidža ORYX Grupe. Nakon redefinirane pozicije na tržištu i približavanja mlađim korisnicima, novog web sučelja i redizajna ostalih komunikacijskih kanala, bilo je neophodno redefinirati postojeći koncept prodajnih prostora (poslovnica), ali i sam način organizacije poslovanja i pristupa klijentima.

Kako je poslovnica u Vukovarskoj funkcionalno podijeljena između zona rezerviranih za rent-a-car i auto školu, odlučili smo vizualno podijeliti ta dva segmenta koristeći njihove pripadajuće boje prema knjizi grafičkih standarda. Osnovni vizualni element u prostoru postali su poligoni izvedeni kao trodimenzionalna prostorna forma proizašla iz logotipa koji se pojavljuju kao poveznica zajednička svim pojedinim segmentima Oryx grupe.

Novim načinom organizacije poslovnog procesa dodatno se pojednostavila i ubrzala procedura izdavanja automobila ili dogovaranja usluga auto škole, što rezultira manjom potrebom za zadržavanjem klijenata u poslovnici. U skladu s novim sloganom ORYX grupe ‘slobodno se zabavi’, korisnicima usluga se omogućava da u ugodnoj i modernoj atmosferi, u najkraćem mogućem roku odrade sve neophodne formalnosti i spremni na avanturu uskoče u svoje vozilo koje ih čeka pred ulazom.


tags

Prodajni prostor

client

Oryx

type

interijer

year

2013.

Damjan Geber (kreativni direktor), Srđana Alač (dizajner)

Brandoctor (brand strategija), Bruketa&Žinić OM (vizualni identitet, implementacija i komunikacija)

Domagoj Kunić (fotograf)