Just Did It

Tijekom 2013. i 2014. godine, izveli smo nekoliko intervencija u Nike prodavaonicama na temelju Nike-ovih globalnih standarda, kroz komunikaciju promotivnih akcija u izlozima i unutar prodajnog prostora. Na svim projektima primijenili smo vlastitu strategiju kreativnog pristupa vizualnim standardima brenda koja se temelji na uvjerenju kako je potrebno više od uobičajenih 2D alata da bi se željena poruka kvalitetno prostorno doživjela. Klasični printevi, posteri ili paneli u pravilu iskorištavaju samo manji dio potencijala koje promocija unutar trgovine nudi.

Pozitivan osjećaj koji kupci doživljavaju kada se nalaze u prodajnom prostoru postižemo tako da, kada god je to moguće, koristimo njegovu specifičnu formu i raspored elemenata za različite oblike komunikacije. Dizajnom koji se ne nameće prostoru već je njegov sastavni dio, želja nam je reinterpretirati dobivene standarde, dodatno istaknuti kvalitetu i karakteristike brenda te stvoriti jedinstven doživljaj prostora u cjelini.

tags

Trgovina

client

Nike

type

branding

year

2013.

Brigada/ Damjan Geber (Kreativni direktor), Ivana Validžić (Voditelj produkcije), Ivan Erkić, Katarina Perić, Dominik Cergna (Dizajneri), Dušan Jungić (Grfički dizajner)

Domagoj Blažević, Domagoj Kunić, Katarina Perić, Ivana Validžić (Fotografi)