Najbolji pogled na Weekend Media Festival

Stepenasta rastuća struktura ovogodišnjeg Adris paviljona na Weekend Media Festivalu, nadovezuje se na kreativni koncept recentnog Adrisovog godišnjeg izvješća pod naslovom Tvornica uspjeha, inspiriranog stalnim rastom i razvojem poslovanja Adris grupe, odnosno tvrtki u sastavu Grupe - Maistre, Cromarisa i Croatia osiguranja. Tako je svaka tvrtka dobila svojevrstan kat za predstavljanje u sklopu konstrukcije koja kroz stilizirano slovo A predstavlja zajedništvo Adris grupe. 

Katovi su izvedeni iz tri transportna kontejnera, sve većeg svjetskog trenda u projektiranju različitih prostora. Tijekom dana, posjetitelji festivala u prizemlju su mogli degustirati Cromarisove riblje zalogaje, na drugom Maistrinom katu mogli su «ući» u novi hotel Amarin i odmoriti uz glazbenu kulisu WMF-ovih DJ-a, dok je na vrhu, najbolji pogled na Weekend Media Festival osiguralo Croatia osiguranje. U večernjim je pak satima svjetleća skulptura koja uokviruje paviljon imala još snažniju funkciju prostornog markera kao i scenografije za zabavni dio programa. 

Izvedbom ovakve instalacije paviljona posjetiteljima smo pružili jedinstven pogled na rovinjski arhipelag, te ujedno novu vizuru središnjeg festivalskog prostora i prostor za posjetitelje koji ju koriste za komunikaciju i zabavu, što je srž ovog događanja.

tags

Dizajn štanda

client

Adris

type

koncept promocija

year

2016.

Brigada / Damjan Geber (kreativni direktor), Marinu Brletić (arhitektica), Ivana Lišnjić (poslovna direktorica), Dominik Cergna (produkt dizajner)

Dina Mužek (junior creative)

Bruketa&Žinić OM / Davor Bruketa, Ivan Čepelak (kreativni direktori), Maša Ivanov (account direktorica), Nebojša Cvetković (umjetnički direktor), Zrinka Požar (account asistentica)

Mateja Vrčković, Ines Novković, Mario Pavlović (fotografi)