Koncept prodajnog prostora - Tele2

Tele2 koncept prodajnog prostora je proizvod višemjesečnog istraživanja i analiziranja Tele2 kao branda, ali i trenutnog stanja na hrvatskom i svjetskom tržištu telekomunikacija. Osmišljen je kao koncept prodajnog prostora koji bi odražavao njihovu primarnu orijentaciju prema mlađoj populaciji (tzv. generacija y), a u isto vrijeme bio prihvaćen od strane ostalih ciljnih skupina.

Prilikom razvoja dizajna elemenata i arhitekture interijera vodili smo računa o kvalitetnom pozicioniranju površina s vizualnim komunikacijama i jednostavnom i preglednom vođenju kupaca kroz prostor. Tipski modularni element je osmišljen i izveden kao jedna neprekinuta linija koja svojom formom asocira na fluidnost i dinamiku modernih telekomunikacija te se provlači kroz sve elemente uređenja prostora. Produktifikacijom usluge, tj. primjenom na našim prostorima inovativnog načina prezentacije proizvoda koji su u stvarnosti neopipljivi, psihološki se kod kupaca mijenja percepcija klasičnog telekom showrooma u ‘kvartovsku’ samoposlužnu trgovinu ispunjenu raznim proizvodima. Cilj promjene svijesti potrošača pri kupovini u Tele2 trgovinama je stvaranje percepcija brenda koji ‘nema što skrivati’ te je sve svoje proizvode spremno izložio i prepustio kupcima apsolutnu slobodu odabira.

tags

Prodajni prostor Dizajn namještaja za trgovine

client

Tele 2

type

interijer koncept

year

2011.

Damjan Geber (kreativni direktor), Srđana Alač (dizajner)

Bruketa&Žinić OM (dizajn vizualnog identiteta)

Domagoj Blažević (fotograf)