Koncept prodajnog prostora - Smartson

Trgovina Smartson u centru Zagreba najveći je specijalizirani smartphone centar u Regiji koji na jednom mjestu pruža potpunu uslugu postojećim i novim korisnicima pametnih telefona. MMM Agramservis je jedna od vodećih tvtki na području mobilnih telefona te je ovim prodajno-servisnim prostorom odlučila proširi svoje djelovanje i na maloprodaju. Za njih smo, u suradnji s agencijom Brandoctor koja je izgradila novi brand od temelja, osmislili jedinstven prodajni koncept i potpuno prostorno iskustvo.

Prilikom analize percepcije, organizacije i načina poslovanja tvrtke, kao najprepoznatljivije karakteristike pokazale su se njihova profesionalnost i pouzdanost, ali i osobna jednostavnost, prijateljski odnos te ‘street smart’ pristup. Te karakteristike postale su osnova za razradu prostornog koncepta koji je morao biti vrlo stručan, ali u isto vrijeme pristupačan i prijateljski. Ukratko, novi prodajni koncept Smartson, moderna je tehnološka trgovina koja je u isto vrijeme topla i privlačna.

tags

Prodajni prostor

client

MMM Agramservis

type

interijer koncept

year

2012.

Damjan Geber (kreativni direktor), Marina Brletić, Marija Šarušić (arhitekti), Simon Morasi Piperčić (dizajner)

Brandoctor (branding i dizajn vizualnog identiteta)

 Domagoj Kunić (fotograf)