Froddo - trgovina za igru

Kroz dubinsku analizu prodajnih procesa i organizaciju prodajnih prostora Froddo poslovnica, uočili smo određene uzorke u ponašanju kupaca te mogućnost za napredak u odnosu na dosadašnje trgovine. Kako bi unaprijedili prodajni proces i osjećaj ugodne kupovine, odlučili smo unutar prodajnog prostora pozicionirati zonu za djecu u kojoj se mogu zabaviti dok roditelji na miru pregledavaju ponudu i biraju proizvode. Kako bi im to dodatno olakšali, podijelili smo trgovinu na intuitivne zone te pozicionirali proizvode u razini očiju, na način koji je pregledan i iznimno fleksibilan.

Roditelji vrlo lako prepoznaju zonu u kojoj se nalaze proizvodi za njihovu djecu, intuitivno ih uspoređuju te sužavaju izbor na one modele koje će im djeca isprobati i u konačnici ponijeti kući sa sobom. Ubrzavanjem tog procesa stvorili smo prostor koji je ugodan, i fokusiran na roditelje i djecu podjednako. I jedni i drugi sada odlazak po cipelice ne doživljavaju kao nužnu obavezu, vec kao ugodno iskustvo.

tags

Trgovina Prodajni prostor Interijer

client

Froddo

type

interijer koncept

year

2015.

Brigada / Damjan Geber (kreativni direktor), Dominik Cergna (produkt dizajner), Marina Brletić (arhitektica), Sandra Unterajner (arhitektica)

Marko Sančanin (voditelj produkcije)
Željka Zrnić (marketing istraživač)

Brandoctor (branding)
Igor Manasteriotti (art direktor)
Mia Marić (dizajnerica)
BooBoo Tannenbaum (ilustrator)
Bruketa&Žinić OM (komunikacija)
Domagoj Kunić (fotograf)