Footballmania – svaki je kupac dio profesionalnog tima

Zagreb je dobio prvu nogometnu trgovinu za profesionalce u Point Centru na Vrbanima, s najbogatijom ponudom opreme u Hrvatskoj. Kroz prodajni koncept smo nastojali prenijeti «nabrijanu» atmosferu i energiju profesionalnog nogometa. Na tragu svjetskih trendova, u trgovini se nalazi simulacija nogometnog terena u kojemu kupci mogu testirati opremu i izmjeriti brzinu lopte. Omogućuje im to mjerač brzine, a povezan je s ekranom za rangiranje koji je kupac bio najbolji. Još je jedan interaktivni element koji kupcima omogućuje da sami dizajniraju svoju kopačku i dres. 

Garderoba Footballmania trgovine izgleda poput prave sportske svlačionice s klupama i ormarićima, a stolice za isprobavanje iste su kao na nogometnim stadionima. Tu je i wall of fame na kojem se mogu naći originalni pehari, dresovi i lopte s važnih nogometnih utakmica, i to s posvetama poput Mandžukićeve. Poseban prostor namijenjen je za dogovore s predstavnicima profesionalnih sportskih klubova.

Namještaj koji se nalazi u prodavaonici je dizajniran originalno za ovaj projekt, od prodajnog pulta, stolova, gondola do polica. Za što veću autentičnost, pri uređenju su korišteni sirovi čelik i paljeno drvo, a strop je betonski.

 

tags

Trgovina Prodajni prostor Dizajn namještaja za trgovine Interijer Dizajn interijera

client

Nike

type

interijer

year

2015.

Brigada / Damjan Geber (kreativni direktor), Ivana Validžić (voditelj projekta), Dominik Cergna (produkt dizajner)

Sandra Unterajner (arhitektica)

Real grupa (grafički dizajn)

Studio Revolucija (tehnološka podrška)