Exprience store

Tele2 je otvorio prvi pravi experience store u Hrvatskoj u suradnji s agencijom Brigada, prvom agencijom u regiji specijaliziranom za unapređenje prodajnog procesa stvaranjem totalnog brend iskustva na prodajnom mjestu. Poznavajući iskustva uspješnih međunarodnih brendova kao što su Nike, Apple i Nespresso, koji redovito koriste prodajne prostore kako bi svoje potrošače učinili dijelom komunikacijskih kampanja, ali i samih brendova, Brigada i Tele2 po prvi put hrvatskim potrošačima omogućuju cjelovito Tele2 brend iskustvo na jednome mjestu.

Danas se prodajni prostori ne mogu promatrati samo kao prostori u kojima se prodaju proizvodi ili usluge. Tehnološki razvoj odavno je omogućio potrošačima da sam čin kupnje obave na za njih puno praktičniji i efikasniji način od odlaska u dućan ili mjesto prodaje. Upravo zato prodajna mjesta danas moramo promatrati kao komunikacijske alate i to možda najvrjednije komunikacijske alate.

Imajući upravo to u vidu, primarni cilj Tele2 experience store-a je ponuditi potrošačima dodatnu brend vrijednost, a ne isključivo proizvode i usluge. Promatrajući prodajna mjesta na ovakav način, shvatili smo da je iskustvo koje potrošači “ponesu” sa sobom po odlasku s prodajnog mjesta zapravo suma svih aspekata postojanja nekog brenda. To iskustvo je spoj strateškog pozicioniranja, asortimana proizvoda i usluga kao i njihove vizualizacije, cjenovnog pozicioniranja, usluge od strane prodajnog osoblja i samog marketinga.

tags

Prodajni prostor

client

Tele 2

type

interijer koncept

year

2011.

Damjan Geber (kreativni direktor), Kristina Jeren, David Kabalin (arhitekti), Srđana Alač (dizajner)

Bruketa&Žinić OM (vizualna komunikacija)

Domagoj Kunić (fotograf)