Koncept prodajnog prostora - Brokula&ž

Brokula&Ž je brend donjeg rublja i majica od organski uzgojenih sirovina, a koncept prve Brokula&Ž monobrand trgovine u Zagrebu dosljedno prati ekološke temelje brenda. Osim kao trgovina eko-odjećom, interijer služi i kao prostor druženja, razmjene ideja i zabave.

Uvlačenjem izloga dobiven je prostor za sjedenje koji povećava otvorenost prostora prema ulici, što je u Zagrebu, nažalost, neuobičajena pojava kojom se stvara dodana vrijednost javnom urbanom prostoru pješačkog dijela Tesline ulice.
Prozračan i čist interijer u kojem prevladavaju jednostavni prirodni materijali naglašava bit brenda, a kroz cijeli se prostor dominantno proteže jedinstveno dizajniran Brokula&Ž promo display. Njegov modularni tipski dizajn organiziran je tako da uz korištenje osnovnih prirodnih materijala stvara jasne zone za pozicioniranje poruka, izloženih i pakiranih proizvoda. Na vrhu se nalazi brandimage zona koja svojom pozicijom iznad razine očiju komunicira stil i filozofiju Brokula&Ž načina života.

tags

Prodajni prostor Dizajn namještaja za trgovine

client

Brokula & Ž

type

interijer koncept

year

2013.

Brigada / Damjan Geber (kreativni direktor), Simon Morasi Piperčić,
Srđana Alač
 (dizajneri)

Bruketa&Žinić OM (vizualni identitet)

Domagoj Kunić (fotograf)