Brendiranje ureda

Nakon što smo koristeći predimenzioniranu tipografiju osvježili agencijski kvart Zavrtnica, sličnu metodu smo u suradnji s Branimirom Sabljićem primijenili i na prostorije marketinga Hrvatske lutrije u Zagrebu. Konture svih elemenata ručno su iscrtane, te potom obojane. Korišteni su vrlo jednostavni, osnovni i lako prepoznatljivi elementi Hrvatske lutrije i njihovih klasičnih igara na sreću “7/39”, “6/45” i “Bingo”.
U zoni za sastanke glavni zid vidljiv s ulaza brendiran je u natpis Hrvatska Lutrija i u uvećanu grafiku brojeva s listića lota. Nakon svakog tjednog izvlačenja oni se mogu “ispunjavati” pomoću statičkih stickera u obliku X-a i na taj je način moguće uvijek imati aktualne izvučene brojeve na svima vidljivom mjestu u prostoru. Jedine dvije odvojene sobe riješene su postavljanjem predimenzioniranih kuglica s brojevima 1 i 2 koje prostoru daju posebnu dinamiku i atrakciju.

 

tags

Poslovni prostor Tipotektura

client

Hrvatska lutrija

type

interijer koncept

year

2011.

Brigada / Damjan Geber (arhitekt)

Typotecture.net / Branimir Sabljić (kreativni direktor, fotograf)