Adrisov travnjak u rastu

Brigada je i ove godine bila zadužena za Adrisovu promociju za vrijeme Weekend Media Festivala. Zadatak je kao i proteklih godina bio transformirati ideje i poruke iz Adrisovog recentnog godišnjeg izvještaja kroz ambijentalnu, prostornu intervenciju unutar bivše Tvornice duhana Rovinj.

Ideja rasta, prepoznavanja i njegovanja potencijala pretočena je tako u živu, organsku instalaciju iz koje raste trava. Za razliku od dosadašnjih Adrisovih promotivnih štandova na WMF-u, gdje je doživljaj bio prvenstveno vizualan, ovaj put fokus je na fenomenu rasta.

Kreiran je prirodan ambijent, ujedno neprirodne, neuobičajene forme oko kojeg su se posjetitelji festivala zaustavljali, koristili ga za odmor, razgovor, rad na računalu ili samo kako bi prolistali Adrisove korporativne publikacije.

tags

Dizajn štanda Instalacija

client

Adris

type

koncept promocija

year

2014.

Brigada / Damjan Geber (kreativni direktor), Dino Belamarić (arhitekt), Dominik Cergna (produkt dizajner), Željka Zrnić (voditeljica projekta)

Bruketa&Žinić OM / Davor Bruketa, Nikola Žinić (Kreativni direktori), Zrinka Jugec (Account director), Tanja Pružek Šimpović (Art direktorica), Ivan Čepelak (Copywriter), Svjetlana Vukić (Account manager), Radovan Radičević (DTP)

Adris grupa / Predrag D. Grubić (Direktor korporativnih komunikacija)

Domagoj Blažević, PIXSELL/Petar Glebov, Brigada (Fotografije)