Adrisov paviljon na WMFu - Odličan za ljubljenje!

Brigada je osmislila koncept izložbe kojom je Adris grupa ove godine na Weekend Media Festivalu u Rovinju predstavila svoja višestruko nagrađivana godišnja izvješća, realizirana tijekom posljednjih 10 godina u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić OM.

Kroz cijeli prostor paviljona postavljeno je deset bijelih valjaka od kojih je svaki zapravo mini paviljon unutar kojeg se predstavlja pojedino izdanje. Na vanjskoj strani valjaka su navedeni događaji koji su obilježili poslovanje Adris grupe u toj godini, a na unutarnjoj strani vizualno je prikazan specifičan dizajn svakog pojedinog izdanja godišnjeg izvješća. Posjetitelji bi tako prilikom obilaska paviljona 'ulazili' u njih i stvarali svoj vlastiti mikro prostor u kojem se mogu na kratko izdvojiti od vreve samog festivala, ali i u miru pogledati izložbu. Za one koji se nisu usudili istražiti unutrašnjost valjaka, na pod ispod svakog o njih postavljena su okrugla ogledala u čijoj su se refleksiji mogli vidjeti prezentirani materijali.

Strop paviljona je ispunjen reproduciranim stranicama iz svih 10 godišnjih izvješća koje su ovješene na specijalno izvedenu potkonstrukciju stvorile jedinstvenu teksturu. Takva tekstura također evocira prošla vremena tvornice u kojoj se festival održava, kada su se listovi duhana sušili na sličan način. Svjetlo koje se probijalo kroz listove dodatno je doprinjelo 'dematerijalizaciji' stropne plohe, a u isto vrijeme omogućilo je posjetiteljima da prouče koju god stranicu žele.

tags

Dizajn izložbe

client

Adris

type

koncept postav izložbe

year

2013.

Brigada / Damjan Geber (kreativni direktor), Marina Brletić (arhitekt), Katarina Perić, Dominik Cergna (dizajneri)

Bruketa&Žinić OM (Grafički dizajn)

Domagoj Blažević (Fotograf)

Sanel Isanović (Glazba iz videa)

Pustike d.o.o. (Produkcija)